Koordynator/-ka Administracji

Habitat for Humanity Poland jest częścią międzynarodowej organizacji non-profit Habitat for Humanity International działającej na rzecz zmniejszenia ubóstwa mieszkaniowego na świecie. W związku z rozwojem działalności rozpoczynamy rekrutację na stanowisko:

 

Koordynator/-ka Administracji

(nr ref.: ADM/2019)

 

Szukamy osoby odpowiedzialnej za prawidłowe funkcjonowanie biura pod kątem administracyjnym.

 

Główne obowiązki:
  • Wsparcie administracyjne Prezes Zarządu – rozliczanie wydatków służbowych, umawianie spotkań, inne czynności na podstawie upoważnienia Prezes Zarządu;
  • Utrzymywanie sprawności systemu przechowywania dokumentów;
  • Zapewnianie sprawnego przepływu informacji w biurze Fundacji;
  • Zapewnienie obsługi sekretariatu: odpowiedniego obiegu dokumentów, komunikacji (telefonu, korespondencji) oraz zaopatrzenia zgodnie z różnymi wymaganiami programowymi;
  • Wsparcie zespołu w przygotowaniach i logistyce wydarzeń organizowanych przez Fundację. Przygotowywanie korespondencji i innych dokumentów w razie potrzeby;
  • Asystowanie przy tłumaczeniach pisemnych;
  • Pomoc w opracowywaniu, wdrażaniu i egzekwowaniu polityk wewnętrznych Fundacji; Archiwizacja dokumentów zgodnie z politykami Fundacji;
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowanie procesów zakupowych poprzez wsparcie zespołu w zakresie przestrzegania postanowień polityki zakupowej Fundacji
  • Koordynacja procesów związanych z administracją lokali Fundacji (przygotowywanie deklaracji podatku od nieruchomości, kontakt z administratorami budynków / kontrahentami w sprawie napraw, konserwacji itp., wsparcie procesów administracyjnych przy remontach i organizowanie przeprowadzek)
  • Administrowanie pojazdami Fundacji – koordynacja procesu serwisowania pojazdów oraz przeglądów i napraw; kontakty z kontrahentami i innymi organami w sprawach związanych z pojazdami Fundacji;

 

Profil kandydata:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki (preferowane kierunki związane z administracją, finansami, zarządzaniem)
  • Język angielski – na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie
  • Doświadczenie w prowadzeniu biura/administracji – mile widziane
  • Znakomita organizacja pracy, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, dbałość o szczegóły;

 

Oferujemy umowę o pracę na pełen etat z wynagrodzeniem w wysokości 4.200 PLN/brutto

Praca stacjonarna, w siedzibie Fundacji w Warszawie.

Zainteresowane osoby, które spełniają wyżej wymienione kryteria prosimy o przesyłanie CV w języku polskim wraz z krótkim listem motywacyjnym w jęz. angielskim na adres: rekrutacja(at)habitat.pl podając w tytule maila nr ref.

 

Uprzejmie informujemy, że nie zwracamy nadesłanych ofert. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).

Jednocześnie, informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Habitat for Humanity Poland z siedzibą w Warszawie (00-542) przy ul. Mokotowskiej 55;

Przesłane w aplikacji dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych od momentu ich pozyskania przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacji. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail rodo(at)habitat.pl. Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji. Przekazane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Dane udostępnione w procesie rekrutacji nie będą przykazywane do podmiotów zewnętrznych. Przysługuje Panu / Pani prawo dostępu do danych osobowych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych do innego administratora, prawo usunięcia danych osobowych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.