Młodszy Specjalista/ka ds. administracyjnych

Fundacja Habitat for Humanity Poland

www.habitat.pl

jest częścią międzynarodowej organizacji non-profit Habitat for Humanity International, działającej na rzecz zmniejszenia ubóstwa mieszkaniowego na świecie. W Polsce pomagamy za pośrednictwem 2 biur, zlokalizowanych w Warszawie i Gliwicach. Na liczniku mamy już ponad 120 wybudowanych lokali mieszkalnych. Aby docierać z pomocą do jak największej liczby osób w trudnej sytuacji mieszkaniowej, Fundacja Habitat for Humanity Poland realizuje też liczne projekty typu remonty czy działania mające na celu wprowadzenie systemowych rozwiązań zwiększających dostęp do niedrogich mieszkań o godnym standardzie.

 

Aktualnie do naszego Zespołu w Gliwicach poszukujemy osoby na stanowisko

 

Młodszy Specjalista/ka ds. administracyjnych

(1/2 etatu)

(nr ref.: MSA/2019)

Miejsce pracy: Gliwice

 

Zakres zadań:

  • Obsługa administracyjna biura Fundacji (odbieranie telefonów, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej, umawianie spotkań, czuwanie nad sprzętem biurowym, zakupy, koordynacja pracy osoby sprzątającej biuro, przygotowywanie rozliczeń wewnętrznych),
  • Wsparcie administracyjne w zakresie obsługi Beneficjentów (pomoc w przygotowywaniu dokumentów, obsługa telefoniczna zapytań, koordynowanie procesu spłat pożyczek)
  • Wsparcie Koordynatora wolontariatu:
  1. zastępowanie Koordynatora podczas akcji budowlanej (opieka nad grupą wolontariuszy na budowie, wsparcie działań logistycznych, zakupy),
  2. obsługa grup wolontariuszy podczas wyjazdów weekendowych do Krakowa w okresie: kwiecień-październik (wyjazdy do Krakowa jako opiekun) – zadanie dodatkowe
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, katalogowanie, archiwizacja
  • Przygotowywanie materiałów do przeprowadzania spotkań
  • Tworzenie i koordynowanie harmonogramów pracy instruktorów budowlanych
  • Zakupy materiałów biurowych i związanych z przeprowadzanymi akcjami wolontariackimi (materiały BHP, materiały budowlane)
  • Dodatkowe zadania administracyjne wynikające z realizacji nowych projektów.

 

 Profil Kandydata/ki:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki związane z administracją, finansami, budownictwem)
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie, częsta praca w tym języku
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku/ stanowisku biurowym będzie dodatkowym atutem
  • Znakomita organizacja pracy, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, dbałość o szczegóły
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Gotowość do pracy w zadaniowym i nieregularnym trybie (min. wybrane weekendy w okresie kwiecień- wrzesień, dodatkowo płatne)

 

Dodatkowe informacje:

  • Oferujemy interesujące wyzwania i twórczą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
  • Wynagrodzenie: 2100-2300 zł brutto (w zależności od kwalifikacji i doświadczenia Kandydatki/Kandydata)
  • Wymiar pracy: 1/2 etatu + dodatkowe wynagrodzenie za pracę w weekendy w okresie kwiecień- październik
  • Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
  • Planowana data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020 (do ustalenia)
  • Praca głównie w siedzibie Fundacji, sporadycznie na budowach (zastępstwo za koordynatora ds. wolontariatu) + dodatkowo wyżej wspomniane wyjazdy

 

Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania aplikacji  (CV po polsku wraz z krótkim listem motywacyjnym w języku angielskim) na adres: rekrutacja (at) habitat.pl z numerem referencyjnym w tytule wiadomości.

 

 

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).

Jednocześnie, informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Habitat for Humanity Poland z siedzibą w Warszawie (00-542) przy ul. Mokotowskiej 55;

Przesłane w aplikacji dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych od momentu ich pozyskania przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacji. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail rodo (at) habitat.pl. Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji. Przekazane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Dane udostępnione w procesie rekrutacji nie będą przykazywane do podmiotów zewnętrznych. Przysługuje Panu / Pani prawo dostępu do danych osobowych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych do innego administratora, prawo usunięcia danych osobowych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.