Zapytanie ofertowe

 

Do 28 sierpnia czekamy na oferty, których przedmiotem jest wybór wykonawcy na wykonanie prac przygotowawczych Etapu I przebudowy pawilonu handlowo-usługowego przy ul. Łojewskiej 12 w Warszawie.

 

Zapytanie o ofertę

Wybór wykonawcy na wykonanie prac przygotowawczych
Etapu I przebudowy pawilonu handlowo-usługowego
przy ul. Łojewskiej 12 w Warszawie.

 

Niniejsze Postępowanie ofertowe prowadzone jest w oparciu o przepisy kodeksu cywilnego i nie mają do niego zastosowania przepisy ustawy prawo zamówień publicznych.

 

Organizatorem postępowania jest:

Fundacja Habitat For Humanity Poland z siedzibą w Warszawie przy ulicy Mokotowskiej 55

KRS 143344, Regon 015327904, NIP: 521-322-64-52,

reprezentowana przez: Magdalenę Ruszkowską-Cieślak, Prezes Zarządu,

zwana dalej w treści „Zamawiającym”, lub  zamiennie „Inwestorem”

adres do  korespondencji: ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa

mail kontaktowy: mkosiorek@habitat.pl; mruszkowska@habitat.pl,

 

I. PRZEDMIOT ORAZ HARMOGRAM POSTĘPOWANIA

 

  • Przedmiotem postępowania jest wybór wykonawcy Wybór wykonawcy na wykonanie prac przygotowawczych Etapu I PRZEBUDOWY PAWILONU HANDLOWO-USŁUGOWEGO PRZY UL. ŁOJEWSKIEJ 12 W WARSZAWIE.
  • Szczegółowy zakres prac został opisany w Załączniku nr 1 – zakres prac.
  • Projekt umowy został określony w Załączniku nr 2 – Projekt umowy (Projekt umowy zostanie przesłany w terminie późniejszym).

 

II. HARMONOGRAM POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

 

HARMONOGRAM POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO
Lp. Krok Termin
1. Wysłanie – Zaproszenie do złożenia ofert 22.08.2019
2. Termin zadawania pytań oraz ewentualnej wizji lokalu do 26.08.2019
3. Złożenie ofert do 28.08.2019 do godz. 14:00
4. Ostateczny wybór wykonawcy do 30.08.2019
5. Planowany termin podpisania umowy do 02.09.2019
6. Planowany termin rozpoczęcia prac od 02.09.2019

 

III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERENTÓW

 

  • Z zastrzeżeniem zapisów punktu powyżej, Oferenci składający odrębne oferty nie mogą tworzyć pomiędzy sobą powiązań, ani też udzielać sobie nawzajem podzleceń w ramach realizacji umowy, objętego niniejszym przetargiem.
  • Wszyscy oferenci traktowani będą na równych prawach, z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji.
  • Z udziału w niniejszym postępowaniu będą wykluczeni następujący Oferenci:
    1. nawiązujący kontakt z innymi oferentami w celu ograniczenia konkurencji,
    2. oferenci, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili Zamawiającemu szkodę, nie wykonując umowy lub w sposób oczywisty wykonując ją z nienależytą starannością,
    3. oferenci, których oferta została wybrana w innych postępowaniach organizowanych przez Zamawiającego, a którzy w w/w postępowaniach:
      1. przedstawili nieprawdziwe dane,
      2. uchylali się od zawarcia umowy,
  • nie wnieśli wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
  1. oferenci, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe, układowe, naprawcze lub którzy pozostają w stanie likwidacji;
  2. oferenci, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności;
  3. Oferenci, w stosunku do których istnieje uzasadnione przypuszczenie, że w ramach prowadzonej działalności nie przestrzegają zasad etyki w biznesie, stosują praktyki nieuczciwej konkurencji lub nie przestrzegają międzynarodowych konwencji w szczególności o ochronie praw dziecka;
  4. Oferenci, w stosunku do których istnieje uzasadnione przypuszczenie, że w ramach prowadzonej działalności nie przestrzegają zasad dotyczących ochrony środowiska, w szczególności prowadzą działalność stanowiącą zagrożenie dla środowiska;
  • Wykluczenie oferenta z postępowania jest równoznaczne z odrzuceniem oferty wykluczonego oferenta.
  • W przypadku konsorcjum przyczyną wykluczenia całego konsorcjum będzie zachodzenie wskazanych wyżej okoliczności w stosunku do któregokolwiek z członków konsorcjum.

 

IV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY

 

  • Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w wersji elektronicznej – .pdf oraz spełniać wymagania o których mowa w dalszej części niniejszego dokumentu.
  • Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę. Dopuszcza się oferty z rozwiązaniami alternatywnymi do wyboru przez Zamawiającego.
  • Koszty przygotowania i przedłożenia oferty pokrywa Oferent.
  • Oferta powinna zawierać:

 

WYMOGI FORMALNE DOTYCZĄCE OFERTY
L.P. Wymaganie:
1. 1)     nazwę kontrahenta (w przypadku osoby fizycznej – imię i nazwisko osoby, w przypadku spółki firmę spółki), jego siedzibę i adres,

2)     w przypadku kontrahentów:

a)     wpisanych do KRS – oznaczenie sądu rejestrowego, w którym przechowywana jest dokumentacja kontrahenta oraz numer pod którym kontrahent jest wpisany do rejestru,

b)     osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – dane, zgodnie ze wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),

c)      w przypadku innych podmiotów (w szczególności kontrahentów z siedzibą zagranicą) – wskazanie rejestru do jakiego kontrahent jest wpisany, wraz z wskazaniem numeru pod którym kontrahent wpisany jest do tego rejestru i organu prowadzącego rejestr.

2.

 

adres poczty elektronicznej na jaki ma być kierowana korespondencja do Oferenta w trakcie trwania postępowania oraz nr telefonu
3. numer identyfikacji podatkowej (NIP, VAT UE) lub numer w innym właściwym rejestrze
4. data sporządzenia oferty
5. wskazanie osoby upoważnionej do występowania w imieniu Oferenta oraz wskazanie osoby do kontaktu; oferta powinna zostać podpisana przez osobę reprezentującą spółkę, umocowaną w KRS-ie, bądź przez pełnomocnika (do załączenia pełnomocnictwo)
6. wskazanie podwykonawców wraz określeniem zadań przewidywanych do wykonania w ramach realizacji projektu , jeżeli tacy mają występować
7. potwierdzenie terminu związania Oferenta ofertą (minimum 30 dni) od dnia otwarcia ofert przez Zamawiającego,
8. polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
9. Oferta cenowa: Wszystkie ceny przedstawione w ofercie powinny być wyrażone w PLN. Ceny powinny uwzględniać wszelkie cła, podatki (oprócz VAT) oraz inne koszty ponoszone przez Oferenta. Ceny podane w ofercie powinny być w trakcie postępowania stałe i ostateczne z zastrzeżeniem możliwości ich obniżenia. Ceny powinny być skalkulowane przy założeniu 30 dniowego terminu płatności.
10. Termin wykonania prac opisanych w Załączniku nr 1 – zakres prac.

 

V. TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

 

  • Prosimy o przygotowanie i przesłanie oferty w wersji elektronicznej pdf do dnia 08.2019 do godz. 14:00 na adresy e-mail: mkosiorek@habitat.pl oraz kontakt@an-pol.net.pl
  • Oferty złożone po tym terminie nie zostaną uwzględnione.
  • Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert w celu umożliwienia Oferentom uwzględnienia w przygotowanych ofertach otrzymanych wyjaśnień albo zmian warunków. Wniosek Oferenta o przedłużenie terminu powinien być dostarczony do Zamawiającego, nie później niż na 3 dni przed upływem terminu na składanie ofert.
  • O ewentualnym przedłużeniu terminu Oferenci zostaną poinformowani drogą mailową.
  • Zmiany albo wycofanie oferty dokonane przez Oferenta przed upływem terminu do składania ofert są skuteczne.
  • Oferent ponosi pełne ryzyko związane z doręczeniem oferty. W szczególności Oferenta obciąża ryzyko związane z terminowym dostarczeniem oferty.
  • Za dostarczenie oferty niekompletnej lub nie w pełni odpowiadającej warunkom określonym w niniejszym przetargu pełne ryzyko, włącznie z odrzuceniem oferty ponosi oferent.

 

VI. PRZEBIEG POSTĘPOWANIA:

 

  • Postępowanie jest niejawne dla oferentów.
  • W uzasadnionych przypadkach dopuszczone zostaną do dalszego postępowania oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, pod warunkiem niezwłocznego uzupełnienia oferty o brakujące dane. W takim wypadku Zamawiający, wyznaczy datę i godzinę uzupełnienia oferty.
  • W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert i może w powyższym zakresie kontaktować się z oferentami, nie wyłączając koniecznych spotkań.
  • Z oferentami mogą być prowadzone dodatkowe negocjacje, w tym negocjacje cenowe. Negocjacje te nie mogą prowadzić do wprowadzenia w złożonej ofercie zmian, które sprawią, że oferta ta będzie mniej korzystna. Oferenci zakwalifikowani do negocjacji zostaną poinformowani o zasadach na jakich będą one prowadzone.
  • Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
  • Ocena ofert i wyniki postępowania mają charakter poufny i nie będą udostępniane Oferentom.

 

VII. KORESPONDENCJA W TRAKCIE TRWANIA POSTĘPOWANIA

 

W celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących niniejszego postępowania mogą się Państwo kontaktować za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie z osobami wskazanymi poniżej:

  1. Maciej Kosiorek – kierownik operacyjny – mkosiorek@habitat.pl; – tel. 697-979-902
  2. Sebastian Baranowski -inspektor nadzoru- baranowski@an-pol.net.pl; – tel. 513-283-999

 

VIII. WYNIK POSTĘPOWANIA

 

  • Zawiadomienie o wyborze oferty zostanie doręczone wybranemu Oferentowi drogą elektroniczną (dopuszczalną formą jest wysyłanie skanu podpisanych dokumentów).
  • Pozostali Oferenci, nie wyłączając tych, których oferty w rozumieniu niniejszego zaproszenia zostały odrzucone, zostaną poinformowani drogą elektroniczną o nie przyjęciu ich ofert.
  • W przypadku unieważnienia postępowania, Oferenci zostaną o powyższym bezzwłocznie poinformowani na piśmie lub drogą elektroniczną.
  • Nie udziela się informacji o wynikach postępowania i złożonych ofertach.

 

IX. INFORMACJE KOŃCOWE

 

  • W wyniku niniejszego postępowania może zostać wybrany tylko jeden Oferent
  • zastrzega sobie prawo do:
    1. swobodnego wyboru ofert lub ich części,
    2. nieprzyjęcia żadnej z ofert bez podania przyczyn,
    3. unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
    4. prowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami,
    5. przedłużenia terminu składania ofert.
  • Niniejszy dokument może zostać zmieniony przed terminem składania ofert. O zmianach powiadomieni zostaną wszyscy Oferenci, którzy otrzymali niniejszy dokument.
  • Z tytułu nieprzyjęcia oferty nie przysługują Oferentowi żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
  • Zobowiązuje się oferentów do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji otrzymanych w związku z Zapytaniem o ofertę do wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu i wykorzystania ich tylko dla celów złożenia oferty w ramach niniejszego postępowania, nie ujawniania ich w jakikolwiek sposób osobom trzecim bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
  • Lista załączników do niniejszej specyfikacji:
  1. Załącznik nr 1 – zakres prac do wykonania.
  2. Załącznik nr 2 – Wzór Projektu Umowy – Projekt umowy zostanie przesłany w terminie późniejszym.

 

Załącznik  nr 1 – zakres prac

Wybór wykonawcy na wykonanie prac przygotowawczych Etapu I przebudowy pawilonu handlowo-usługowego przy ul. Łojewskiej 12 w Warszawie.

 

Zakres prac Etapu 1 do wykonania w ramach zapytania ofertowego:

I Etap:

  1. Skucie płytek ceramicznych z cokołami wraz wywiezieniem gruzu około 500m2 na hali sprzedażowej oraz w wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach – cena za m2
  2. Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i osprzętu z uwzględnieniem pozostawienia części instalacji wskazanych przez Zamawiającego – cena za kompleksowe usunięcie całości wraz z utylizacją.
  3. Demontaż zabudów z płyt GK z łuków, ścian (tych, których nie da się naprawić) z wywiezieniem i utylizacją – cena za m2 demontażu.
  4. Demontaż niepotrzebnego wyposażenia – pręty, kołki, mocowania, bojlery, boazeria, listwy, niepotrzebne kanały wentylacyjne itp. – cena kompleksowo za całość.
  5. Wykonanie odkrywek o wymiarach około 15x15cm do głębokości gruntu w piwnicy lub odwiertów o średnicy fi 100 w określonych miejscach około 4 szt. w posadzkach w celu sprawdzenia przekroju i nośności warstw – cena za odkrywkę 1 szt.
  6. Demontaż części instalacji sanitarnych tj , kanałów wentylacyjnych, rur inst. wod-kan. i c.o. wskazanych przez zamawiającego – cena za kompleksowe usunięcie wraz z utylizacją.