Specjalista/ka ds. najmu społecznego – Gliwice

 

 

Fundacja Habitat for Humanity Poland jest częścią międzynarodowej organizacji non-profit Habitat for Humanity International, działającej od 1976 roku w 70 krajach świata na rzecz zmniejszenia ubóstwa mieszkaniowego. Dzięki temu, że pomagamy budować niedrogie domy o godnym standardzie, już 9,8 mln ludzi na całym świecie odnalazło w sobie siłę do zmiany życia, a także osiągnęło stabilizację i niezależność. Prowadzimy działania remontowo-budowlane, Program Najmu Społecznego, sklep charytatywny ReStore, oraz działania rzecznicze mające na celu wprowadzenie systemowych rozwiązań zwiększających dostęp do niedrogich mieszkań. Obecnie dynamicznie rozwijamy nasze dotychczasowe działania w Polsce i poszukujemy osoby na stanowisko:

 

 

Specjalista/ka ds. najmu społecznego

 Miejsce pracy: Gliwice

 

 

Twoje zadania na tym stanowisku to:

  • Realizacja procesu wyboru klientów do programu PSN, zgodnie z kryteriami;
  • Inicjowanie i podejmowanie działań w celu poprawy sytuacji życiowej klientów PNS zgodne z ustalonymi standardami oraz wytycznymi zawartymi w dokumentach programu PSN (w tym przygotowanie Indywidualnych Planów Działania);
  • Pomoc w uzyskaniu poradnictwa dot. możliwości rozwiązywania problemów oraz uzyskania pomocy realizowanej przez inne instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe, a także wspieranie w uzyskaniu pomocy;
  • Profilaktyka ubóstwa i wykluczenia społecznego;
  • Prowadzenie obowiązującej w Programie dokumentacji;
  • W razie potrzeby zarządzanie najmem pozyskanych mieszkań, w tym zapewnienie adekwatnego poziomu usług dla właścicieli mieszkań, zgodnie z obowiązującym standardem oraz doposażanie mieszkań;
  • Współpraca z ewaluatorem programu w zakresie dostarczenia informacji o zadaniach zrealizowanych w ramach programu;
  • Udział w tworzeniu sieci koalicjantów na rzecz programu;
  • Dbanie o utrzymywanie wysokiego poziomu kompetencji i umiejętności merytorycznych poprzez udział w szkoleniach i superwizji zespołu.

 

Czekamy na Ciebie, jeżeli:

  • Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego;
  • Doświadczenie w szerokorozumianej pracy socjalnej, społecznej lub oświacie;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i samodzielności;
  • Umiejętność pracy w zespole.

 

Oferujemy Ci:

  • Ciekawą i ambitną pracę w jednej z największych fundacji z USA, która działa w 70 krajach na 6 kontynentach;
  • Pracę w międzynarodowym zespole;
  • Faktyczne przełożenie Twoich sukcesów zawodowych na pomoc osobom potrzebującym;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
  • Swobodny dress code;
  • Możliwość pracy zdalnej.

 

Habitat for Humanity wymaga, by wszyscy pracownicy poważnie traktowali swoje etyczne obowiązki w zakresie ochrony beneficjentów, z którymi współpracujemy, ich społeczności oraz wszystkich osób, z którymi współpracujemy. Na kierownikach wszystkich szczebli spoczywa szczególna odpowiedzialność za wspieranie i rozwijanie systemów, które tworzą i utrzymują środowisko zapobiegające molestowaniu, wykorzystywaniu seksualnemu i nadużyciom, chroniące prawa beneficjentów i członków społeczności (zwłaszcza dzieci) oraz promujące wdrażanie kodeksu postępowania Habitat for Humanity.

 

 Mile widziane:

  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu najmem;
  • Mile widziane umiejętności techniczne, a także umiejętności diagnozowania i rozwiązywania;
  • problemów (drobne awarie, usterki);
  • Doświadczenie w pracy z beneficjentem.

 

Jesteśmy zgranym Zespołem, w którym każdy może na siebie liczyć, a osoby którym pomagamy mogą liczyć na Nas. Jeśli więc chcesz pracować w miejscu, które realizuje istotną Misję, czujesz potrzebę działania w organizacji non-profit i pomagania ludziom, nie czekaj – zgłoś się do nas już dziś!

Czeka na Ciebie Zespół, zaangażowany w realizację celów Fundacji Habitat for Humanity Poland.

Zgłoszenia prosimy wysyłać za pomocą portalu pracuj.pl, po kliknięciu poniższego linku

 

 

 

 

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).

Jednocześnie, informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Habitat for Humanity Poland z siedzibą w Warszawie (00-070) przy ul. Kozia 3/5 lok. 8;

Przesłane w aplikacji dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych od momentu ich pozyskania przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacji. Kontakt z Administratorem Danych Osobowych w zakresie danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail rodo (at) habitat.pl. Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji. Przekazane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Dane udostępnione w procesie rekrutacji będą przekazywane podmiotowi zewnętrznemu w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Przysługuje Panu / Pani prawo dostępu do danych osobowych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych do innego administratora, prawo usunięcia danych osobowych, prawo do cofnięcia zgody, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.