Specjalista/ka / Starszy/a specjalista/ka ds. mediów społecznościowych i komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Fundacja Habitat for Humanity Poland, działająca na rzecz eliminacji ubóstwa mieszkaniowego, poszukuje kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Social Media & Communications Manager. Jeśli pasjonujesz się mediami społecznościowymi, masz doświadczenie w komunikacji online i chcesz wspierać ważną misję społeczną, ta oferta jest dla Ciebie!
Główne obowiązki:
- Samodzielne zarządzanie Social Mediami fundacji i ich bieżące samodzielne prowadzenie: kreowanie, publikowanie i moderowanie treści, monitoring i optymalizacja działań, raportowanie.
- Prowadzenie kampanii komunikacyjnych i fundraisingowych w kanałach digital.
- Aktualizacja strony www fundacji, tworzenie, publikacja i optymalizacja treści.
- Nawiązywanie i prowadzenie współpracy z influencerami.
- Wsparcie w planowaniu oraz wdrażanie strategii komunikacji w kanałach digital zgodnie z misją i celami fundacji.
- Bieżąca współpraca z pracownikami fundacji w celu planowania i pozyskania kontentu komunikacyjnego.
- Monitoring budżetu prowadzonych działań.
Pozostałe obowiązki:
- Wsparcie w działaniach PR, takich jak przygotowywanie informacji prasowych czy współpraca z mediami.
- Udział w organizacji wydarzeń i kampanii i innych działań promujących działalność i budujących wizerunek fundacji.
- Współpraca z zespołem w zakresie pozostałych działań komunikacyjnych.
Nasze oczekiwania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość narzędzi do planowania i analizy działań w social media (np. Meta Business Suite, Google Analytics).
- Znajomość podstawowych programów graficznych (np. canva).
- Umiejętność tworzenia angażujących treści oraz znajomość trendów w komunikacji online.
- Kreatywność, samodzielność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Doświadczenie w prowadzeniu działań PR oraz w pracy dla organizacji pozarządowej – mile widziane.
W Habitat for Humanity Poland traktujemy naszą misję poważnie, angażując się w kulturę i miejsce pracy, w którym wszyscy czują się bezpieczni, mile widziani, widoczni, szanowani, wspierani i doceniani. Wymagamy, aby wszyscy pracownicy poważnie traktowali swoje etyczne obowiązki w zakresie ochrony beneficjentów, z którymi współpracujemy, ich społeczności (zwłaszcza dorosłych i dzieci wymagających opieki) oraz wszystkich osób, z którymi współpracujemy. W związku z zapobieganiem wykorzystywaniu seksualnemu i nadużyciom, wszyscy pracownicy będą odpowiedzialni za przestrzeganie naszych zasad dotyczących etycznego zachowania, w tym ochrony i zgłaszania nieprawidłowości.
Oferujemy:
- Możliwość pracy w międzynarodowej fundacji realizującej ważna misję społeczną.
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej.
- Przyjazną atmosferę i współpracę z zaangażowanym zespołem.
- Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów.
Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam budować świat, w którym każdy ma godne miejsce do życia!
Jesteśmy zgranym Zespołem, w którym każdy może na siebie liczyć, a osoby którym pomagamy mogą liczyć na Nas. Jeśli więc chcesz pracować w miejscu, które realizuje istotną Misję, czujesz potrzebę działania w organizacji non-profit i pomagania ludziom, nie czekaj – zgłoś się do nas już dziś!
Czeka na Ciebie Zespół, zaangażowany w realizację celów Fundacji Habitat for Humanity Poland.
Zgłoszenia prosimy wysyłać za pomocą portalu pracuj.pl, po kliknięciu poniższego linku

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
Jednocześnie, informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Habitat for Humanity Poland z siedzibą w Warszawie (00-070) przy ul. Kozia 3/5 lok. 8.
Przesłane w aplikacji dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych od momentu ich pozyskania przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacji. Kontakt z Administratorem Danych Osobowych w zakresie danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail rodo@habitat.pl. Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji. Przekazane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Dane udostępnione w procesie rekrutacji będą przekazywane podmiotowi zewnętrznemu w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Przysługuje Panu / Pani prawo dostępu do danych osobowych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych do innego administratora, prawo usunięcia danych osobowych, prawo do cofnięcia zgody, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.