Zaproszenie do składania ofert na remont lokali mieszkalnych w Bytomiu

 

Zaproszenie do składania ofert

 

Habitat for Humanity Poland (HFH)

Kozia 3/5 lok. 8, 00-070 Warszaw

KRS: 0000 14 33 44

 

Numer referencyjny ITB: 1/2024

Przedmiot: Zaproszenie do składania ofert na remont lokali mieszkalnych znajdujących się w budynku przy ul. Piekarskiej 40 w Bytomiu

 

Miejsce i data: Gliwice, 11.04.2024

Fundacja Habitat for Humanity w Polsce zaprasza Państwa firmę do złożenia oferty finansowej i technicznej na: remont lokali mieszkalnych znajdujących się w budynku przy ul. Piekarskiej 40 w Bytomiu

 

Pakiet przetargowy zawiera następujące dokumenty:

  • Niniejsze zaproszenie do składania ofert
  • Załącznik 1: Oferta techniczna
  • Załącznik 2: Oferta finansowa
  • Załącznik 3: Raport z terenu i zdjęcia
  • Materiały informacyjne dotyczące poszczególnych mieszkań (rzuty inwentaryzacyjne, przedmiar, zdjęcia) do pobrania w celu rzetelnego przygotowania oferty.
  • Wzór umowy

 

Pobierz pakiet przetargowy

 

Z poważaniem,
Dział Zakupów HFH
W imieniu Komisji Przetargowej

 

 

 

1. Ogólne Warunki

 

Prawa zamawiającego

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Fundacja Habitat for Humanity zastrzega, że ma prawo do:

  • wolnego wyboru ofert;
  • do negocjowania cen z wybranymi wykonawcami;
  • anulowania, zmniejszenia lub zwiększenia zakresu prac bez podania przyczyn;
  • zlecenia oferentowi częściowego wykonania usług;
  • odrzucenia ofert, w których Oferent zaangażował się w praktyki korupcyjne lub oszukańcze w ubieganiu się o Kontrakt;

 

Obowiązki Oferenta

  • Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej Oferty, a Fundacja Habitat for Humanity nie ponosi odpowiedzialności za te koszty, niezależnie od przebiegu lub wyniku postępowania ofertowego;
  • Potencjalny Oferent wymagający jakichkolwiek wyjaśnień dotyczących Dokumentu Przetargowego powinien skontaktować się z Habitat for Humanity w formie pisemnej (e-mail). Habitat for Humanity odpowie na piśmie na każdy wniosek o wyjaśnienie przed upływem terminu składania ofert. Habitat for Humanity przekaże kopie odpowiedzi wszystkim Oferentom, którzy nabyli Dokument Przetargowy, wraz z opisem zapytania, ale bez wskazania jego autora.
  • Wybrany wykonawca ubezpieczy plac budowy w trakcie budowy przez cały czas, w firmie o dobrej reputacji, na pełną wartość od utraty lub uszkodzenia w wyniku pożaru, uderzenia pioruna, powodzi, burzy lub innych zagrożeń, które mogą zostać uznane za wskazane, do czasu zakończenia wszystkich prac i formalnego przekazania budynku przez wykonawcę na rzecz HFH.
  • Warunkiem zawarcia umowy jest wystawienie przez Oferenta weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.

 

W celu uzyskania wyjaśnień dotyczących przetargu prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na następujący adres zakupy@habitat.pl , termin przesyłania wyjaśnień upływa w dniu 06.05.2024 r.

 

2. Sposoby złożenia oferty

 

Wymagane dokumenty

 

Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – Oferta techniczna

    • Wydruk z KRS/ wpisu do ewidencji dział. gosp.
    • Zaświadczenie z US o niezaleganiu z podatkami (wydane po dniu publikacji ogłoszenia
    • Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z w opłacaniu składek (wydane po dniu publikacji ogłoszenia
    • Aktualny (wydany po dniu publikacji zapytania ofertowego) wypis z Rejestru Dłużników – Sekcja 1 w Załączniku nr 1
    • Wypełniony czas dostawy – Sekcja 2 w Załączniku nr 1
    • Wypełnione dane dotyczące potencjału firmy/spółki (liczba pracowników, doświadczenie, posiadane maszyny i urządzenia itp.) Wskazanie ogólnego potencjału spółki oraz w nawiasie liczby oddelegowanych pracowników do realizacji zadania – Sekcja 3 w Załączniku nr 1.
    • Wypełniony formularz Dotychczasowe doświadczenie potwierdzający realizację zamówień o podobnym zakresie i charakterze w ciągu ostatnich dwóch lat, do formularza proszę dołączyć referencje, wskazujące: wartość prac, zakres oraz że zostały wykonane należycie i terminowo. Premiowane będą referencje wykonywanych prac dla jednostek samorządu terytorialnego, spółek ze 100% udziałem gminy, zarządców spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych – Sekcja 4 w Załączniku nr 1.
    • Wypełniona Sekcja 5 w Załączniku nr 1 – Odległość siedziby oferenta od miejsca realizacji robót

 

Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 – Oferta finansowa

 

HFH PL zastrzega sobie prawo do nieotwarcia ofert finansowych i przedłużenia czasu trwania przetargu, jeżeli liczba ważnych ofert technicznych jest mniejsza niż 3. W takim przypadku HFH PL może zażądać uzupełnienia oferty.

  • Oferty należy składać osobiście lub pocztą/kurierem do dnia 08.05.2024 r. do godz. 12:30 na następujący adres:

Habitat for Humanity Poland
Lotników 83
41-100 Gliwice
Poland

Za datę złożenia uznaje się datę dostarczenia pod wskazany adres.
Biuro HFH PL znajduje się na 1 piętrze.

Firmy, które nie złożą oferty w tym terminie, nie będą brane pod uwagę.

 

  • Oferta powinna być złożona w dwóch zapieczętowanych kopertach:

 

  • Koperta nr 1 zawierająca następujące dokumenty:
    1. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – Oferta techniczna
    2. Kopia rejestracji spółki/licencji wraz z numerem NIP
    3. Zaświadczenie z US o niezaleganiu z podatkami (wydane po dniu publikacji ogłoszenia)
    4. Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek (wydane po dniu publikacji ogłoszenia)
    5. Aktualny (wydany po dniu publikacji ogłoszenia) wypis z rejestru dłużników
    6. Referencje określone w sekcji 4 załącznika nr 1 potwierdzające wykonanie tożsamych prac w okresie ostatnich dwóch lat (2022 – 2023)

 

Koperta powinna być opisana w następujący sposób:

 

OFERTA TECHNICZNA NA REMONT LOKALI MIESZKALNYCH – BYTOM PIEKARSKA 40

NAZWA I ADRES SIEDZIBY OFERENTA

 

  • Koperta nr 2 zawierająca następujące dokumenty:
    1. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 – Oferta finansowa

 

Koperta powinna być opisana w następujący sposób:

 

OFERTA FINANSOWA NA REMONT LOKALI MIESZKALNYCH – BYTOM PIEKARSKA 40

NAZWA I ADRES SIEDZIBY OFERENTA

 

*Oferty lub propozycje otrzymane po dacie zamknięcia nie będą rozpatrywane. Wszystkie spóźnione oferty lub propozycje zostaną zwrócone odpowiednim oferentom. Oferty lub propozycje, które nie zostaną złożone w zapieczętowanych kopertach, również nie będą rozpatrywane.

 

3. Harmonogram

 

  Data
Data publikacji oferty 11.04.2024
Terminy wizji lokalnej 22,23,24.04.2024
Termin składania wniosków o wyjaśnienia przez Habitat for Humanity 29.04.2024
Termin składania ofert 08.05.2024
Powiadomienie o udzieleniu zamówienia wybranemu oferentowi 08-10.05.2024
Termin zakończenia prac remontowych wraz z odbiorem 04.10.2024

 

 

4. Warunki Płatności

 

  • Płatność zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty wystawienia prawidłowo faktury VAT. Fakturowanie za każde zrealizowane i odebrane protokolarnie etapy robót przez zamawiającego.  Przewidywany harmonogram będzie obejmował podział płatności na 4 transze (1 – 20%, 2-20%, 3-20%, 4-60%)
  • Habitat for Humanity nie zezwala na początkowe zaliczki, płatności są dokonywane tylko na podstawie wykonanych prac i/lub ukończonych kamieni milowych.
  • HFH proponuje poniższy projekt harmonogramu płatności dla tego projektu:

 

    1. 20 czerwiec 2024 – 20% wartości umowy
    2. 22 sierpień 2024 – 20% wartości umowy
    3. 26 wrzesień 2024 – 20% wartości umowy
    4. 24 październik 2024 – 60% wartości umowy

 

* W przypadku częściowo ukończonych pozycji BoQ, Habitat oszacuje wartość wykonanej pracy i uwzględni ją w ogólnym postępie prac. Może to obejmować pozycje BoQ, w przypadku których materiały zostały zamówione (należy dostarczyć faktury) lub materiały dostarczone i oczekujące na instalację (sprawdzone na miejscu).

Harmonogram płatności może ulec zmianie w zależności od całkowitej wartości umowy, zdolności finansowej dostawcy i wygody płatności. W przypadku wcześniejszej realizacji prac płatność nastąpi w 14 dni od podpisania protokołu odbioru prac.

 

5. Kryteria Oceny

 

Warunkiem przystąpienia do procedury wyboru wykonawcy, wszystkie otrzymane i zaakceptowane oferty zostaną ocenione w oparciu o następujące kryteria, które są czynnikami wpływającymi na wybór Oferenta:

 

  • Krok 1: Kontrola zgodności administracyjnej: Każda oferta zostanie sprawdzona w celu zapewnienia zgodności ze wszystkimi wymogami postępowania, które są następujące:
    1. Oferent jest legalnie działającą firmą posiadającą wszystkie wymagane rejestracje i licencje,
    2. Oferent przedstawi aktualne zaświadczenia i dokumenty określone w sekcji 1 – oferty technicznej,
    3. Złożenie pakietu ofertowego określonego w sekcji 2,
    4. Akceptacja Ogólnych Warunków Handlowych, punkt 1 i warunków płatności, punkt 4.

 

  • Krok 2: Ocena techniczna: Wszystkie oferty zostaną ocenione pod względem technicznym w oparciu o wymagania techniczne
  • Krok 3: Ocena finansowa: Cena w porównaniu do innych oferentów o porównywalnej jakości technicznej.