Szanowni Państwo,
Fundacja Habitat for Humanity Poland zaprasza do składania ofert na wdrożenie oprogramowania, które usprawni i zautomatyzuje kluczowe procesy biznesowe, wspierając naszą organizację w osiąganiu wyższej efektywności operacyjnej.
Zakres projektu
Projekt obejmuje:
- Rejestrację danych darczyńców i sympatyków – dane adresowe i kontaktowe, płeć, wiek, life time value.
- Rejestrację darowizn o różnych typach – data płatności, kwota, rodzaj, częstotliwość, kanał płatności, cel przeznaczenia, powiązanie z kampanią:
-
-
- Obsługa płatności online – regularnych i jednorazowych. Integracja z systemem do płatności PayU.
- Obsługa płatności na konto bankowe – przelewy tradycyjne.
- Obsługa polecenia zapłaty.
-
- Kampanie – osoby zaproszone i biorące udział w kampanii, wskaźniki efektywności – liczba i kwota wpłat zbiorczo, średnia darowizna, response rate, break event point, ROI.
- Rejestrację podopiecznych – dane adresowe, status, informacje o udzielonym wsparciu.
- Rejestrację wszystkich zgód marketingowych zgodnie z regulacjami prawnymi RODO.
- Opcja rejestracji wpłat na określony cel np. zbiórki na podopiecznego oraz rejestracji wydatków/refundacji kosztów przez niego poniesionych np. kosztów leczenia plus bieżący stan konta.
- Przygotowanie 5 mailingów automatycznych wysyłanym po spełnieniu określonych warunków.
- Deduplikacja rekordów na podstawie istniejących danych – imię, nazwisko, adres, mail, numer konta, numer telefonu oraz system sugerowania potencjalnych duplikatów jeśli deduplikacja nie jest oczywista.
- Rejestracja danych umożliwiająca zaprojektowanie w późniejszym czasie donor journey (ścieżki rozwoju darczyńcy) tj.: suma wpłat, kwota, data pierwszej i ostatniej wpłaty, aktywność w kampaniach.
- Możliwość segmentacji bazy na podstawie wszystkich ww. kryteriów.
- Migrację danych wraz ze wsparciem w ich przygotowaniu (volumen ok. 5000 danych z różnych źródeł).
Ponadto projekt/usługa powinna zawierać:
- Manual dla użytkowników.
- Dokumentację techniczną umożliwiająca późniejszy samodzielny rozwój systemu.
- Przeszkolenie pracowników z użytkowania i możliwości CRM.
- Opcję suportu technicznego.
- Proponowanych harmonogram.
- Koszty realizacji najlepiej w rozbiciu na poszczególne funkcjonalności, co umożliwi etapowe wdrażanie projektu.
Usługa powinna być zaprojektowana i wyceniona w sposób możliwy do jej elastycznego wdrożenia tj. należy wziąć pod uwagę, że nie wszystkie jej elementy będą wdrożone w pierwszym etapie implementacji.
Wymagania
Oczekujemy, że proponowane rozwiązanie będzie:
- Intuicyjne i łatwe w obsłudze.
- Skalowalne i zgodne z istniejącymi systemami IT.
- Bezpieczne, zgodnie z najlepszymi praktykami ochrony danych.
Kryteria oceny ofert
Oferty będą oceniane pod kątem:
- Jakości proponowanego rozwiązania.
- Doświadczenia w realizacji podobnych projektów.
- Kosztu i warunków płatności.
- Czasu realizacji oraz harmonogramu.
- Warunków wsparcia technicznego.
Terminy i składanie ofert
Oferty należy przesyłać do dnia 20.11.2024 na adres e-mail: zakupy@habitat.pl .
W razie pytań prosimy o kontakt na podany adres e-mail.
Liczymy na Państwa zainteresowanie i czekamy na propozycje współpracy!