Zaproszenie do składania ofert na wdrożenie oprogramowania

 

 

Szanowni Państwo,

Fundacja Habitat for Humanity Poland zaprasza do składania ofert na wdrożenie oprogramowania, które usprawni i zautomatyzuje kluczowe procesy biznesowe, wspierając naszą organizację w osiąganiu wyższej efektywności operacyjnej.

 

Zakres projektu

 

Projekt obejmuje:

  • Rejestrację danych darczyńców i sympatyków – dane adresowe i kontaktowe, płeć, wiek, life time value.
  • Rejestrację darowizn o różnych typach – data płatności, kwota, rodzaj, częstotliwość, kanał płatności, cel przeznaczenia, powiązanie z kampanią:
      • Obsługa płatności online – regularnych i jednorazowych. Integracja z systemem do płatności PayU.
      • Obsługa płatności na konto bankowe – przelewy tradycyjne.
      • Obsługa polecenia zapłaty.

 

  • Kampanie – osoby zaproszone i biorące udział w kampanii, wskaźniki efektywności – liczba i kwota wpłat zbiorczo, średnia darowizna, response rate, break event point, ROI.
  • Rejestrację podopiecznych – dane adresowe, status, informacje o udzielonym wsparciu.
  • Rejestrację wszystkich zgód marketingowych zgodnie z regulacjami prawnymi RODO.
  • Opcja rejestracji wpłat na określony cel np. zbiórki na podopiecznego oraz rejestracji wydatków/refundacji kosztów przez niego poniesionych np. kosztów leczenia plus bieżący stan konta.
  • Przygotowanie 5 mailingów automatycznych wysyłanym po spełnieniu określonych warunków.
  • Deduplikacja rekordów na podstawie istniejących danych – imię, nazwisko, adres, mail, numer konta, numer telefonu oraz system sugerowania potencjalnych duplikatów jeśli deduplikacja nie jest oczywista.
  • Rejestracja danych umożliwiająca zaprojektowanie w późniejszym czasie donor journey (ścieżki rozwoju darczyńcy) tj.: suma wpłat, kwota, data pierwszej i ostatniej wpłaty, aktywność w kampaniach.
  • Możliwość segmentacji bazy na podstawie wszystkich ww. kryteriów.
  • Migrację danych wraz ze wsparciem w ich przygotowaniu (volumen ok. 5000 danych z różnych źródeł).

 

Ponadto projekt/usługa powinna zawierać:

  • Manual dla użytkowników.
  • Dokumentację techniczną umożliwiająca późniejszy samodzielny rozwój systemu.
  • Przeszkolenie pracowników z użytkowania i możliwości CRM.
  • Opcję suportu technicznego.
  • Proponowanych harmonogram.
  • Koszty realizacji najlepiej w rozbiciu na poszczególne funkcjonalności, co umożliwi etapowe wdrażanie projektu.

 

Usługa powinna być zaprojektowana i wyceniona w sposób możliwy do jej elastycznego wdrożenia tj. należy wziąć pod uwagę, że nie wszystkie jej elementy będą wdrożone w pierwszym etapie implementacji.

 

Wymagania

 

Oczekujemy, że proponowane rozwiązanie będzie:

  • Intuicyjne i łatwe w obsłudze.
  • Skalowalne i zgodne z istniejącymi systemami IT.
  • Bezpieczne, zgodnie z najlepszymi praktykami ochrony danych.

 

Kryteria oceny ofert

 

Oferty będą oceniane pod kątem:

  • Jakości proponowanego rozwiązania.
  • Doświadczenia w realizacji podobnych projektów.
  • Kosztu i warunków płatności.
  • Czasu realizacji oraz harmonogramu.
  • Warunków wsparcia technicznego.

 

Terminy i składanie ofert

 

Oferty należy przesyłać do dnia 20.11.2024 na adres e-mail: zakupy@habitat.pl .
W razie pytań prosimy o kontakt na podany adres e-mail.

Liczymy na Państwa zainteresowanie i czekamy na propozycje współpracy!