Specjalista/ka ds. Komunikacji

 

 

Fundacja Habitat for Humanity Poland jest częścią międzynarodowej organizacji non-profit Habitat for Humanity International, działającej od 1976 roku w 70 krajach świata na rzecz zmniejszenia ubóstwa mieszkaniowego. Dzięki temu, że pomagamy budować niedrogie domy o godnym standardzie, już 9,8 mln ludzi na całym świecie odnalazło w sobie siłę do zmiany życia, a także osiągnęło stabilizację i niezależność. Prowadzimy działania remontowo-budowlane, Program Najmu Społecznego, sklep charytatywny ReStore, oraz działania rzecznicze mające na celu wprowadzenie systemowych rozwiązań zwiększających dostęp do niedrogich mieszkań. Obecnie dynamicznie rozwijamy nasze dotychczasowe działania w Polsce i poszukujemy osoby na stanowisko:

 

 

Specjalista/ka ds. Komunikacji

 Miejsce pracy: Warszawa

 

 

Twoje zadania na tym stanowisku to:

  • Wsparcie Działu w dokonywaniu aktualizacji informacji w mediach społecznościowych takich jak m.in. Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Instagram, Tik-Tok oraz kontaktowanie się z ich użytkownikami we współpracy i porozumieniu ze współpracownikami,
  • Wsparcie w prowadzeniu strony internetowej Fundacji Habitat for Humanity Poland; koordynacja aktualizacji wersji polsko i anglojęzycznej,
  • Wsparcie w prowadzeniu kampanii lub wydarzeń prowadzonych lub współprowadzonych przez Habitat for Humanity Poland,
  • Pomoc przy opracowaniu i publikowaniu biuletynów wewnętrznych dla różnego grona odbiorców (między innymi darczyńców indywidualnych i korporacyjnych, NGO-sów, władz szczebla centralnego i lokalnego), a także case studies, prezentacji multimedialnych i artykułów, press kitów w języku polskim i angielskim,
  • Wsparcie w produkcji materiałów promocyjnych (m.in. broszur reklamowych, ulotek, filmów promocyjnych i programów multimedialnych),
  • Wsparcie w rozwijaniu i utrzymywaniu kontaktów z EMEA Communication Department,
  • Współpraca w zakresie działań PR Wsparcie w pisaniu wniosków o dotacje,
  • Uaktualnianie bazy kontaktów medialnych w ogólnodostępnym folderze,
  • Współtworzenie bazy fotografii i innych materiałów promocyjnych Fundacji,
  • Wspieranie komunikacji z darczyńcami, Partnerami, biurem EMEA i innymi zainteresowanymi podmiotami za pomocą dostępnych mediów,
  • Pomoc operacyjna i medialna w organizacji wydarzeń i eventów,
  • Realizacja celów strategii komunikacji Fundacji.

 

Czekamy na Ciebie, jeżeli:

  • doświadczenie w obsłudze klientów B2B,
  • osoba proaktywna, nastawiona na cel,
  • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne oraz doświadczenie marketingowe,
  • łatwość nawiązywania relacji,
  • umiejętność precyzyjnego formułowania myśli w mowie i piśmie, aktywny słuchacz, potrafi dopasować sposób komunikowania do odbiorcy,
  • znajomość narzędzi do zarządzania relacjami [m.in. CRM, newsletter],
  • doświadczenie w zarządzaniu relacjami z darczyńcami i/lub w dziale marketingu,
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego, poziom C1/C2,
  • język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną pracę w tym języku (w mowie i w piśmie – B2/C1).

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w zakresie pozyskiwania funduszy dla organizacji pozarządowych,
  • doświadczenie w sektorze prywatnym w zakresie CSR, PR lub sponsoringu,
  • wykształcenie wyższe.

 

 

W Habitat for Humanity Poland traktujemy naszą misję poważnie, angażując się w kulturę i miejsce pracy, w którym wszyscy czują się bezpieczni, mile widziani, widoczni, szanowani, wspierani i doceniani. Wymagamy, aby wszyscy pracownicy poważnie traktowali swoje etyczne obowiązki w zakresie ochrony beneficjentów, z którymi współpracujemy, ich społeczności (zwłaszcza dorosłych i dzieci wymagających opieki) oraz wszystkich osób, z którymi współpracujemy. W związku z zapobieganiem wykorzystywaniu seksualnemu i nadużyciom, wszyscy pracownicy będą odpowiedzialni za przestrzeganie naszych zasad dotyczących etycznego zachowania, w tym ochrony i zgłaszania nieprawidłowości.

 

Oferujemy Ci:

  • Ciekawą i ambitną pracę w jednej z największych fundacji z USA, która działa w 70 krajach na 6 kontynentach,
  • Pracę w międzynarodowym zespole,
  • Faktyczne przełożenie Twoich sukcesów zawodowych na pomoc osobom potrzebującym,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy,
  • Swobodny dresscode,
  • Możliwość pracy hybrydowej.

 

 

Jesteśmy zgranym Zespołem, w którym każdy może na siebie liczyć, a osoby którym pomagamy mogą liczyć na Nas. Jeśli więc chcesz pracować w miejscu, które realizuje istotną Misję, czujesz potrzebę działania w organizacji non-profit i pomagania ludziom, nie czekaj – zgłoś się do nas już dziś!

Czeka na Ciebie Zespół, zaangażowany w realizację celów Fundacji Habitat for Humanity Poland.

Zgłoszenia prosimy wysyłać za pomocą portalu pracuj.pl, po kliknięciu poniższego linku

 

 

 

 

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).

Jednocześnie, informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych jest Fundacja Habitat for Humanity Poland z siedzibą w Warszawie (00-070) przy ul. Kozia 3/5 lok. 8.

Przesłane w aplikacji dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych od momentu ich pozyskania przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia procesu rekrutacji. Kontakt z Administratorem Danych Osobowych w zakresie danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail rodo (at) habitat.pl. Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji. Przekazane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Dane udostępnione w procesie rekrutacji będą przekazywane podmiotowi zewnętrznemu w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Przysługuje Panu / Pani prawo dostępu do danych osobowych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych do innego administratora, prawo usunięcia danych osobowych, prawo do cofnięcia zgody, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.