Zaproszenie do składania ofert
Habitat for Humanity Poland (HFH)
Kozia 3/5 lok. 8, 00-070 Warszaw
KRS: 0000 14 33 44
Numer referencyjny ITB: 2/2024
Przedmiot: Zaproszenie do składania ofert na remont lokali mieszkalnych znajdujących się w Krakowie
Miejsce i data: Warszawa, 20.05.2024 r.
Fundacja Habitat for Humanity w Polsce zaprasza Państwa firmę do złożenia oferty finansowej i technicznej na: remont lokali mieszkalnych znajdujących się w Krakowie przy ul. Palacha 13/24, Elsnera 24/124, Lentza 2/25, Na Wzgórzach 7/10, Osiedle Kolorowe 16/77, Jaremy 23/27, Weissa 8/80, Traugutta 13/4.
Pakiet przetargowy zawiera następujące dokumenty:
- Niniejsze zaproszenie do składania ofert
- Załącznik 1: Oferta techniczna
- Załącznik 2: Oferta finansowa
- Załącznik 3: Raport z terenu i zdjęcia
- Materiały informacyjne dotyczące poszczególnych mieszkań (rzuty inwentaryzacyjne, przedmiar, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zdjęcia) do pobrania w celu rzetelnego przygotowania oferty.
- Wzór Umowy
Pobierz pakiet przetargowy
Z poważaniem,
Dział Zakupów HFH
W imieniu Komisji Przetargowej
1. Ogólne Warunki
Prawa zamawiającego
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Fundacja Habitat for Humanity zastrzega, że ma prawo do:
- wolnego wyboru ofert;
- do negocjowania cen z wybranymi wykonawcami;
- anulowania, zmniejszenia lub zwiększenia zakresu prac bez podania przyczyn;
- zlecenia oferentowi częściowego wykonania usług;
- odrzucenia ofert, w których Oferent zaangażował się w praktyki korupcyjne lub oszukańcze w ubieganiu się o Kontrakt.
Obowiązki Oferenta
- Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej Oferty, a Fundacja Habitat for Humanity nie ponosi odpowiedzialności za te koszty, niezależnie od przebiegu lub wyniku postępowania ofertowego;
- Potencjalny Oferent wymagający jakichkolwiek wyjaśnień dotyczących Dokumentu Przetargowego powinien skontaktować się z Habitat for Humanity w formie pisemnej (e-mail). Habitat for Humanity odpowie na piśmie na każdy wniosek o wyjaśnienie przed upływem terminu składania ofert. Habitat for Humanity przekaże kopie odpowiedzi wszystkim Oferentom, którzy nabyli Dokument Przetargowy, wraz z opisem zapytania, ale bez wskazania jego autora.
- Wybrany wykonawca ubezpieczy plac budowy w trakcie budowy przez cały czas, w firmie o dobrej reputacji, na pełną wartość od utraty lub uszkodzenia w wyniku pożaru, uderzenia pioruna, powodzi, burzy lub innych zagrożeń, które mogą zostać uznane za wskazane, do czasu zakończenia wszystkich prac i formalnego przekazania budynku przez wykonawcę na rzecz HFH.
- Warunkiem zawarcia umowy jest wystawienie przez Oferenta weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.
W celu uzyskania wyjaśnień dotyczących przetargu prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na następujący adres zakupy@habitat.pl , termin przesyłania wyjaśnień upływa w dniu 31.05.2024 r.
2. Sposoby złożenia oferty
Wymagane dokumenty
Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – Oferta techniczna
- Wydruk z KRS/ wpisu do ewidencji dział. gosp.
- Zaświadczenie z US o niezaleganiu z podatkami (wydane po dniu publikacji ogłoszenia.
- Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z w opłacaniu składek (wydane po dniu publikacji ogłoszenia.
- Aktualny (wydany po dniu publikacji zapytania ofertowego) wypis z Rejestru Dłużników – Sekcja 1 w Załączniku nr 1.
- Wypełniony czas dostawy – Sekcja 2 w Załączniku nr 1.
- Wypełnione dane dotyczące potencjału firmy/spółki (liczba pracowników, doświadczenie, posiadane maszyny i urządzenia itp.) Wskazanie ogólnego potencjału spółki oraz w nawiasie liczby oddelegowanych pracowników do realizacji zadania- Sekcja 3 w Załączniku nr 1.
- Wypełniony formularz Dotychczasowe doświadczenie potwierdzający realizację zamówień o podobnym zakresie i charakterze w ciągu ostatnich dwóch lat, do formularza proszę dołączyć referencje, wskazujące: wartość prac, zakres oraz że zostały wykonane należycie i terminowo. Premiowane będą referencje wykonywanych prac dla jednostek samorządu terytorialnego, spółek ze 100% udziałem gminy, zarządców spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych – Sekcja 4 w Załączniku nr 1.
- Wypełniona Sekcja 5 w Załączniku nr 1 – Odległość siedziby oferenta od miejsca realizacji robót.
Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 – Oferta finansowa
HFH PL zastrzega sobie prawo do nieotwarcia ofert finansowych i przedłużenia czasu trwania przetargu, jeżeli liczba ważnych ofert technicznych jest mniejsza niż 3. W takim przypadku HFH PL może zażądać uzupełnienia oferty.
- Oferty należy składać osobiście lub pocztą/kurierem do dnia 12.06.2024 r do godz. 16:00 na następujący adres:
Habitat for Humanity Poland
Grochowska 306 bud C
03-840 Warszawa
Poland
Za datę złożenia uznaje się datę dostarczenia pod wskazany adres.
Biuro HFH PL znajduje się na parterze
Firmy, które nie złożą oferty w tym terminie, nie będą brane pod uwagę.
- Oferta powinna być złożona w dwóch zapieczętowanych kopertach:
- Koperta nr 1 zawierająca następujące dokumenty:
-
- Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – Oferta techniczna
- Kopia rejestracji spółki/licencji wraz z numerem NIP
- Zaświadczenie z US o niezaleganiu z podatkami (wydane po dniu publikacji ogłoszenia)
- Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek (wydane po dniu publikacji ogłoszenia)
- Aktualny (wydany po dniu publikacji ogłoszenia) wypis z rejestru dłużników
- Referencje określone w sekcji 4 załącznika nr 1 potwierdzające wykonanie tożsamych prac w okresie ostatnich dwóch lat (2022 – 2023)
Koperta powinna być opisana w następujący sposób:
OFERTA TECHNICZNA NA REMONT LOKALI MIESZKALNYCH – KRAKÓW
NAZWA I ADRES SIEDZIBY OFERENTA
- Koperta nr 2 zawierająca następujące dokumenty:
-
- Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 – Oferta finansowa
Koperta powinna być opisana w następujący sposób:
OFERTA FINANSOWA NA REMONT LOKALI MIESZKALNYCH – KRAKÓW
NAZWA I ADRES SIEDZIBY OFERENTA
*Oferty lub propozycje otrzymane po dacie zamknięcia nie będą rozpatrywane. Wszystkie spóźnione oferty lub propozycje zostaną zwrócone odpowiednim oferentom. Oferty lub propozycje, które nie zostaną złożone w zapieczętowanych kopertach, również nie będą rozpatrywane.
3. Harmonogram
Data | |
Data publikacji oferty | 20.05.2024 r. |
Terminy wizji lokalnej | 28.05.2024 r. |
Termin składania wniosków o wyjaśnienia przez Habitat for Humanity | 31.05.2024 r. |
Termin składania ofert | 12.06.2024 r. |
Powiadomienie o udzieleniu zamówienia wybranemu oferentowi | 14.06.2024 r. |
Termin zakończenia prac remontowych wraz z odbiorem | 15.09.2024 r. |
4. Warunki Płatności
- Płatność zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty wystawienia prawidłowo faktury VAT. Fakturowanie za każde zrealizowane i odebrane protokolarnie etapy robót przez zamawiającego. Przewidywany harmonogram będzie obejmował podział płatności na 3 transze (1 – 30%, 2-30%, 3-40%)
- Habitat for Humanity nie zezwala na początkowe zaliczki, płatności są dokonywane tylko na podstawie wykonanych prac i/lub ukończonych kamieni milowych.
- HFH proponuje poniższy projekt harmonogramu płatności dla tego projektu:
-
- 08 lipiec 2024 – 30% wartości umowy
- 08 sierpień 2024 – 30% wartości umowy
- 15 wrzesień 2024 – 40% wartości umowy
* W przypadku częściowo ukończonych pozycji BoQ, Habitat oszacuje wartość wykonanej pracy i uwzględni ją w ogólnym postępie prac. Może to obejmować pozycje BoQ, w przypadku których materiały zostały zamówione (należy dostarczyć faktury) lub materiały dostarczone i oczekujące na instalację (sprawdzone na miejscu).
Harmonogram płatności może ulec zmianie w zależności od całkowitej wartości umowy, zdolności finansowej dostawcy i wygody płatności. W przypadku wcześniejszej realizacji prac płatność nastąpi w 14 dni od podpisania protokołu odbioru prac.
5. Kryteria Oceny
Warunkiem przystąpienia do procedury wyboru wykonawcy, wszystkie otrzymane i zaakceptowane oferty zostaną ocenione w oparciu o następujące kryteria, które są czynnikami wpływającymi na wybór Oferenta:
- Krok 1: Kontrola zgodności administracyjnej: Każda oferta zostanie sprawdzona w celu zapewnienia zgodności ze wszystkimi wymogami postępowania, które są następujące:
-
- Oferent jest legalnie działającą firmą posiadającą wszystkie wymagane rejestracje i licencje,
- Oferent przedstawi aktualne zaświadczenia i dokumenty określone w sekcji 1 – oferty technicznej,
- Złożenie pakietu ofertowego określonego w sekcji 2,
- Akceptacja Ogólnych Warunków Handlowych, punkt 1 i warunków płatności, punkt 4.
- Krok 2: Ocena techniczna: Wszystkie oferty zostaną ocenione pod względem technicznym w oparciu o wymagania techniczne
- Krok 3: Ocena finansowa: Cena w porównaniu do innych oferentów o porównywalnej jakości technicznej.