W związku z przekroczeniem terminów harmonogramu pierwszego ogłoszonego przetargu z dnia 10.10.2019r. – przetarg zostaje anulowany z dniem 14.11.2019r.
Na ogłoszony przetarg nie została wybrana żadna oferta.
W związku z powyższym Fundacja Habitat for Humanity Poland ogłasza kolejny przetarg.
Zapytanie o ofertę
Wybór wykonawcy prac remontowych
II etapu przebudowy pawilonu
przy ul. Łojewskiej 12 w Warszawie.
Niniejsze Postępowanie ofertowe prowadzone jest w oparciu o przepisy kodeksu cywilnego i nie mają do niego zastosowania przepisy ustawy prawo zamówień publicznych.
Organizatorem postępowania jest :
Fundacja Habitat For Humanity Poland z siedzibą w Warszawie przy ulicy Mokotowskiej 55
KRS 143344, Regon 015327904, NIP: 521-322-64-52,
reprezentowana przez: Magdalenę Ruszkowską-Cieślak, Prezes Zarządu,
zwana dalej w treści „Zamawiającym”, lub zamiennie „Inwestorem”
adres do korespondencji: ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa
mail kontaktowy: mkosiorek@habitat.pl; mruszkowska@habitat.pl,
I. PRZEDMIOT ORAZ HARMONOGRAM POSTĘPOWANIA
Przedmiotem postępowania jest wybór wykonawcy na wykonanie prac remontowych Etapu II PRZEBUDOWY PAWILONU PRZY UL. ŁOJEWSKIEJ 12 W WARSZAWIE. Do zakresu prac należą:
- Montaż nowej instalacji elektrycznej (dla całego budynku) – według projektu budowlanego i wykonawczego;
- Montaż nowej instalacji sanitarnej, w tym wentylacji mechanicznej – według projektu budowlanego i wykonawczego;
- Prace wykończeniowe
- Wykonanie prac architektonicznych – według projektu budowlanego i wykonawczego m.in.:
- Wybicie dwóch otworów okiennych ze wstawieniem stolarki;
- Montaż przeszkleń wewnątrz obiektu;
- Montaż sufitu podwieszanego
- Prace wykończeniowe
- Szczegółowy zakres prac został opisany w Załączniku nr 1 – zakres prac | pobierz
- Projekt umowy został określony w Załączniku nr 2 – Projekt umowy – Projekt umowy zostanie przesłany w terminie późniejszym.
II. HARMONOGRAM POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO
HARMONOGRAM POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO | ||
Lp. | Krok | Termin |
1. | Wysłanie – Zaproszenie do złożenia ofert | 14.11.2019 |
2. | Termin zadawania pytań | do 21.11.2019 |
3. | Złożenie ofert | do 21.11.2019 do godz. 14:00 |
4. | Ostateczny wybór wykonawcy i otwarcie kopert | do 21.11.2019 |
5. | Planowany termin podpisania umowy | do 22.11.2019 |
6. | Planowany termin rozpoczęcia prac | od 23.11.2019 |
III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERENTÓW
- Z zastrzeżeniem zapisów punktu powyżej, Oferenci składający odrębne oferty nie mogą tworzyć pomiędzy sobą powiązań, ani też udzielać sobie nawzajem podzleceń w ramach realizacji umowy, objętego niniejszym przetargiem.
- Wszyscy oferenci traktowani będą na równych prawach, z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji.
- Z udziału w niniejszym postępowaniu będą wykluczeni następujący Oferenci:
- nawiązujący kontakt z innymi oferentami w celu ograniczenia konkurencji,
- oferenci, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili Zamawiającemu szkodę, nie wykonując umowy lub w sposób oczywisty wykonując ją z nienależytą starannością,
- oferenci, których oferta została wybrana w innych postępowaniach organizowanych przez Zamawiającego, a którzy w w/w postępowaniach:
- przedstawili nieprawdziwe dane,
- uchylali się od zawarcia umowy,
- nie wnieśli wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- oferenci, w odniesieniu do których wszczęto postępowanie upadłościowe, układowe, naprawcze lub którzy pozostają w stanie likwidacji;
- oferenci, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności;
- Oferenci, w stosunku do których istnieje uzasadnione przypuszczenie, że w ramach prowadzonej działalności nie przestrzegają zasad etyki w biznesie, stosują praktyki nieuczciwej konkurencji lub nie przestrzegają międzynarodowych konwencji w szczególności o ochronie praw dziecka;
- Oferenci, w stosunku do których istnieje uzasadnione przypuszczenie, że w ramach prowadzonej działalności nie przestrzegają zasad dotyczących ochrony środowiska, w szczególności prowadzą działalność stanowiącą zagrożenie dla środowiska;
- Wykluczenie oferenta z postępowania jest równoznaczne z odrzuceniem oferty wykluczonego oferenta.
- W przypadku konsorcjum przyczyną wykluczenia całego konsorcjum będzie zachodzenie wskazanych wyżej okoliczności w stosunku do któregokolwiek z członków konsorcjum.
IV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w wersji elektronicznej – pdf oraz spełniać wymagania o których mowa w dalszej części niniejszego dokumentu.
- Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę. Dopuszcza się oferty z rozwiązaniami alternatywnymi do wyboru przez Zamawiającego,
- Koszty przygotowania i przedłożenia oferty pokrywa Oferent.
- Oferta powinna zawierać:
L.P. | Wymaganie: |
1. | 1) nazwę kontrahenta (w przypadku osoby fizycznej – imię i nazwisko osoby, w przypadku spółki firmę spółki), jego siedzibę i adres,
2) w przypadku kontrahentów: a) wpisanych do KRS – oznaczenie sądu rejestrowego, w którym przechowywana jest dokumentacja kontrahenta oraz numer pod którym kontrahent jest wpisany do rejestru, b) osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – dane, zgodnie ze wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), c) w przypadku innych podmiotów (w szczególności kontrahentów z siedzibą zagranicą) – wskazanie rejestru do jakiego kontrahent jest wpisany, wraz z wskazaniem numeru pod którym kontrahent wpisany jest do tego rejestru i organu prowadzącego rejestr. |
2.
|
adres poczty elektronicznej na jaki ma być kierowana korespondencja do Oferenta w trakcie trwania postępowania oraz nr telefonu |
3. | numer identyfikacji podatkowej (NIP, VAT UE) lub numer w innym właściwym rejestrze |
4. | data sporządzenia oferty |
5. | wskazanie osoby upoważnionej do występowania w imieniu Oferenta oraz wskazanie osoby do kontaktu; oferta powinna zostać podpisana przez osobę reprezentującą spółkę, umocowaną w KRS-ie, bądź przez pełnomocnika (do załączenia pełnomocnictwo) |
6. | wskazanie podwykonawców wraz określeniem zadań przewidywanych do wykonania w ramach realizacji projektu , jeżeli tacy mają występować |
7. | potwierdzenie terminu związania Oferenta ofertą (minimum 30 dni) od dnia otwarcia ofert przez Zamawiającego, |
8. | polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. |
9. | Oferta cenowa: Wszystkie ceny przedstawione w ofercie powinny być wyrażone w PLN. Ceny powinny uwzględniać wszelkie cła, podatki (oprócz VAT) oraz inne koszty ponoszone przez Oferenta. Ceny podane w ofercie powinny być w trakcie postępowania stałe i ostateczne z zastrzeżeniem możliwości ich obniżenia. Ceny powinny być skalkulowane przy założeniu 30 dniowego terminu płatności. |
10. | Termin wykonania prac opisanych w Załączniku nr 1 – zakres prac. |
V. TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
- Prosimy o przygotowanie i przekazanie ofert w zapieczętowanych kopertach z dopiskiem „Oferta na przebudowę pawilonu przy ul. Łojewskiej 12” i nazwą firmy do dnia 21.11.2019 do godz. 14:00 na adres siedziby Fundacji przy ul. Mokotowskiej 55, 00-542 Warszawa do Macieja Kosiorka.
- Oferty złożone po tym terminie nie zostaną uwzględnione.
- Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert w celu umożliwienia Oferentom uwzględnienia w przygotowanych ofertach otrzymanych wyjaśnień albo zmian warunków. Wniosek Oferenta o przedłużenie terminu powinien być dostarczony do Zamawiającego, nie później niż na 3 dni przed upływem terminu na składanie ofert.
- O ewentualnym przedłużeniu terminu Oferenci zostaną poinformowani drogą mailową.
- Zmiany albo wycofanie oferty dokonane przez Oferenta przed upływem terminu do składania ofert są skuteczne.
- Oferent ponosi pełne ryzyko związane z doręczeniem oferty. W szczególności Oferenta obciąża ryzyko związane z terminowym dostarczeniem oferty.
- Za dostarczenie oferty niekompletnej lub nie w pełni odpowiadającej warunkom określonym w niniejszym przetargu pełne ryzyko, włącznie z odrzuceniem oferty ponosi oferent.
VI. PRZEBIEG POSTĘPOWANIA:
- Postępowanie jest niejawne dla oferentów.
- Wybór oferty zostanie dokonany przez komisję, w której skład będą wchodzić m.in. członkowie zarządu Fundacji.
- W uzasadnionych przypadkach dopuszczone zostaną do dalszego postępowania oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, pod warunkiem niezwłocznego uzupełnienia oferty o brakujące dane. W takim wypadku Zamawiający, wyznaczy datę i godzinę uzupełnienia oferty.
- W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert i może w powyższym zakresie kontaktować się z oferentami, nie wyłączając koniecznych spotkań.
- Z oferentami mogą być prowadzone dodatkowe negocjacje, w tym negocjacje cenowe. Negocjacje te nie mogą prowadzić do wprowadzenia w złożonej ofercie zmian, które sprawią, że oferta ta będzie mniej korzystna. Oferenci zakwalifikowani do negocjacji zostaną poinformowani o zasadach na jakich będą one prowadzone.
- Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
- Ocena ofert i wyniki postępowania mają charakter poufny i nie będą udostępniane Oferentom.
VII. KORESPONDENCJA W TRAKCIE TRWANIA POSTĘPOWANIA
W celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących niniejszego postępowania mogą się Państwo kontaktować za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie z osobami wskazanymi poniżej:
- Maciej Kosiorek – kierownik projektu – mkosiorek@habitat.pl; – tel. 697-979-902
- Sebastian Baranowski -inspektor nadzoru- baranowski@an-pol.net.pl; – tel. 513-283-999
VIII. WYNIK POSTĘPOWANIA
- Zawiadomienie o wyborze oferty zostanie doręczone wybranemu Oferentowi drogą elektroniczną (dopuszczalną formą jest wysyłanie skanu podpisanych dokumentów).
- Pozostali Oferenci, nie wyłączając tych, których oferty w rozumieniu niniejszego zaproszenia zostały odrzucone, zostaną poinformowani drogą elektroniczną o nie przyjęciu ich ofert.
- W przypadku unieważnienia postępowania, Oferenci zostaną o powyższym bezzwłocznie poinformowani na piśmie lub drogą elektroniczną.
- Nie udziela się informacji o wynikach postępowania i złożonych ofertach.
IX. INFORMACJE KOŃCOWE
- W wyniku niniejszego postępowania może zostać wybrany tylko jeden Oferent
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- swobodnego wyboru ofert lub ich części,
- nieprzyjęcia żadnej z ofert bez podania przyczyn,
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
- prowadzenia negocjacji z wybranymi Oferentami,
- przedłużenia terminu składania ofert.
- Niniejszy dokument może zostać zmieniony przed terminem składania ofert. O zmianach powiadomieni zostaną wszyscy Oferenci, którzy otrzymali niniejszy dokument.
- Z tytułu nie przyjęcia oferty nie przysługują Oferentowi żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
- Zobowiązuje się oferentów do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji otrzymanych w związku z Zapytaniem o ofertę do wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu i wykorzystania ich tylko dla celów złożenia oferty w ramach niniejszego postępowania, nie ujawniania ich w jakikolwiek sposób osobom trzecim bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
- Lista załączników do niniejszej specyfikacji:
- Załącznik nr 1 – zakres prac do wykonania | pobierz
- Załącznik nr 2 – Wzór Projektu Umowy – Projekt umowy zostanie przesłany w terminie późniejszym.
Z poważaniem
Maciej Kosiorek
Kierownik Operacyjny Projektu ReStore