Pytania i odpowiedzi

 

UA ➔

Potrzebujesz więcej informacji?

 

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 

Opłata składa się z czynszu najmu, czynszu administracyjnego płatne z góry do SAN. Media rozliczane są wg zużycia (najczęściej stosowane będzie przepisanie liczników na gaz i prąd na najemcę/uczestnika). Zobacz przykładowe koszty najmu

Opłata za czynsz jest stosunkowa niska. Media opłaca uczestnik/najemca wg zużycia. Jeśli rodzina jest w trudniejszej sytuacji finansowej może zgłosić się do MOPS – dodatki mieszkaniowe, zasiłki celowe, itp. Szczegóły dotyczącego wsparcia i limitu dochodowego – informacja w MOPS.

Jeśli rodzina jest w trudniejszej sytuacji finansowej może zgłosić się do MOPS – dodatki mieszkaniowe, zasiłki celowe, itp. Szczegóły dotyczącego wsparcia i limitu dochodowego – informacja w MOPS.

Mieszkania są różnej wielkości i modelu: od kawalerek, przez mieszkania 1 pokojowe z odrębną kuchnią, mieszkania 2-3 pokojowe. Wnioskodawcy pokazywane są min. 1, a maks. 2 mieszkania do wyboru zgodnie z modelem rodziny.

12 miesięcy z możliwością przedłużenia (zgodnie z kryteriami).

Tak. Mieszkania są po remoncie, umeblowane, ze sprzętem AGD.

Konsultacje nt. programu SAN i składania wniosku odbywają się w czwartki w godzinach od 12:00 do 15:00, Biuro Fundacji Habitat for Humanity Poland, Al. Piłsudskiego 36 (obok Delikatesów), Dabrowa Górnicza.

Decyzja: do 30 dni.

Prezentacja mieszkań: do 2-4 tygodni.

 

 

Sprawdź ofertę | Rekrutacja | Skontaktuj się
Pytania i odpowiedzi | Historia rodziny | Partnerzy